Το περιμέναμε ότι κάποια στιγμή θα ανοίξει από ορισμένος κύκλους θέμα για γάμους ομοφυλοφίλων και στην Ελλάδα, καθώς κάτι τέτοιο ζητούν και ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΙΝ.ΑΛ., αλλά και κύκλοι που πρόσκεινται φιλικά στους ΛΟΑΤΚΙ μέσα στη Ν.Δ. (κυρίως από την ψευτοφιλελεύθερη κλίκα Μητσοτάκη).
Ο ίδιος ο Μητσοτάκης δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά του ακόμα επί του θέματος και δεν μπορούμε να ξέρουμε ούτε αν το απορρίπτει φοβούμενος το πολιτικό κόστος, ούτε αν το εξετάζει και σκοπεύει να το πλασάρει κάποια στιγμή τεχνηέντως στην κοινή γνώμη. Βεβαίως να μην αγνοούμε ότι ο τυχοδιώκτης Μητσοτάκης-παρότι αλληλέγγυος στους ΛΟΑΤΚΙ-κάνει κάτι μόνο αν δει προφανές πολιτικό συμφέρον από εκεί…
Πάντως απόδειξη ότι το θέμα έχει ήδη ανοίξει είναι και η επιστολή και υπογραφές 160 προσωπικοτήτων (που μας είναι άγνωστο που ανήκουν ιδεολογικά και δεν συμφωνούμε στο 100 % με το κείμενο το οποίο υπεισέρχεται και σε άσχετα ζητήματα) κατά της νομιμοποίησης του γάμου ομοφυλοφίλων που είναι και η πρώτη αρνητική αντίδραση…
Εμείς παρότι φιλελεύθεροι θα πούμε ότι ο γάμος ομοφυλοφίλων είναι μια κακή ιδέα που δεν πρέπει να γίνει ποτέ πραγματικότητα και στην Ελλάδα, κάτι που θα έπρεπε να περάσει απαγορευτικά και στο σύνταγμα όπως συμβαίνει ήδη και σε άλλες χώρες της Ε.Ε.
Ας εξηγήσουμε και τους λόγους με επιχειρήματα: Πρώτον λοιπόν δεν είναι μόνο η τελετή του γάμου, αλλά και ότι μαζί ζητούν-όσοι ΛΟΑΤΚΙ το ζητούν-και ρύθμιση σε θέματα, όπως οι τεκνοθεσία, η υποβοηθούμενη γονιμότητα και η παρένθετη μητέρα. Μάλιστα σε όλες ανεξαιρέτως τις χώρες που έχει νομιμοποιηθεί ο γάμος, έχουν νομιμοποιηθεί και όλα αυτά τα ακραία και άρα το ίδιο θα γινόταν και εδώ…
Με λίγα λόγια θα μπορεί κάλλιστα ένα παιδί να έχει δύο μπαμπάδες, δύο μαμάδες ή και δύο μπαμπάδες και μία μαμά ή και δύο μαμάδες και έναν μπαμπά !
Και ματαίως οι ίδιοι που το ζητούν και οι διάφοροι αλληλέγγυοι προσπαθούν να μας πείσουν για το πόσο φυσιολογικά είναι όλα αυτά γιατί προφανώς και είναι παραβίαση της φύσης που πάντα, όταν την παραβιάζεις, τιμωρεί !
Κάποιοι αντιπαραβάλλουν μάλιστα το επιχείρημα ότι θα ήταν καλύτερα έτσι από το να μεγαλώσει ένα παιδί σε ίδρυμα. Όχι λοιπόν δεν είναι… πειράματα με παιδιά κόντρα στη φύση δεν είναι καλύτερα από το να μείνει για κάποιο καιρό σε ίδρυμα και να το μεγαλώσει κάποια στιγμή μια στρέιτ οικογένεια ή έστω μια μονογονεϊκή οικογένεια, ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού του γονιού.
Το βασικότερο εδώ είναι να κατανοήσουμε το δόγμα ότι τα δικαιώματα μιας συγκεκριμένης ομάδας ανθρώπων τελειώνουν εκεί που αρχίζουν τα δικαιώματα άλλων ανθρώπων και εν προκειμένω των παιδιών.
Αλλά και ξέχωρα από το θέμα των παιδιών ο γάμος ομοφυλοφίλων είναι μια κακή ιδέα και για τρεις άλλους λόγους: Πρώτον διότι το κράτος πρέπει πρωτίστως να καλλιεργεί και να εμφυσεί στην κοινωνία το straight πρότυπο το οποίο αναπαράγει και το είδος (σε μια χώρα που έχει σοβαρό θέμα υπογεννητικότητας) και όπου το σεξ είναι συμβατό με το ανθρώπινο σώμα και τα γεννητικά όργανα.
Δεύτερον πιστεύουμε ότι η υπερβολική κανονικοποίηση-όπως ο γάμος και οι υιοθεσίες-και υπερπροβολή της ομοφυλοφιλικής τάσης θα έχει άσχημες συνέπειες που θα φανούν στο μέλλον. Αυτό διότι αυτή η τάση είναι πιο επιρρεπής σε κάποιες άσχημες καταστάσεις όπως είναι η έκλυτη ζωή και οι παραφιλίες (δηλ.οι σεξουαλικές διαστροφές).
Φυσικά και δεν τους παίρνει η μπάλα όλους τους ΛΟΑΤΚΙ (για να προλάβω όσους σπεύσουν να πουν ότι στοχοποιούμε μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων), ούτε καν την πλειοψηφία τους, όμως η πραγματικότητα μας λέει ότι είναι γενικά πιο επιρρεπείς σε τέτοιες καταστάσεις και πιστεύουμε ότι κανονικοποιόντας υπερβολικά την ομοφυλοφιλία, με τη θεσμοθέτηση του γάμου, είναι σαν να κανονικοποιείς και όλες αυτές τις άσχημες καταστάσεις.
Καθόλου τυχαίο λοιπόν που σε πολλές χώρες της δύσης-και ειδικά της βόρειας Ευρώπης-έχουν εκτραχυνθεί μια σειρά από σεξουαλικές διαστροφές όπως η παιδοφιλία και ο σαδομαζοχισμός. Αυτό πιστεύουμε πως οφείλεται και στην υπερβολική κανονικοποίηση της ομοφυλοφιλίας και γενικά στην κουλτούρα ότι «όλα είναι φυσιολογικά και όλα επιτρέπονται» η οποία καλλιεργείται από συγκεκριμένους κύκλους.
Τέλος, κατά τη γνώμη μας, δεν είναι απαραίτητα επιχείρημα το ότι αφού το κάνουν και άλλες χώρες του κόσμου, ας το κάνουμε κι’εμείς για να είμαστε αρκετά Ευρωπαίοι και μοντέρνοι
Ευρώπη και Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι μόνο η δυτική Ευρώπη, που έχει καθιερώσει τους γάμους ομοφυλοφίλων και τις τεκνοθεσίες, αλλά και τα Βαλκάνια και η Ιταλία και η πρώην ανατολική Ευρώπη που αρνούνται αρνούνται προς το παρών να τα θεσμοθετήσουν ως επικίνδυνα και κόντρα στον πολιτισμό τους.
Που είναι λοιπόν οι διακηρύξεις της Ε.Ε. και τα ιδεολογήματα περί πολιτιστικής διαφορετικότητα πλουραλισμού ή και πολυπολιτισμού και γιατί εμείς ως Ελλάδα πρέπει ντε και καλά να θεσμοθετήσουμε κάτι που είναι προφανώς κόντρα στη δυτική μας κουλτούρα ;
Και για του λόγου το αληθές-περί ασυμβατότητας με τον Ελληνικό πολιτισμό-δεν νομίζω ότι υπάρχουν στην Ελλάδα γονείς (και να υπάρχουν θα είναι απειροελάχιστοι) που θα που πχ. ότι «παντρεύω το γιό μου με ένα καλό παλικάρι ή την κόρη μου με μια καλή κοπέλα και σας καλώ να το γιορτάσουμε» !…
Αυτό σημαίνει ότι μια τέτοια θεσμοθέτηση μπορεί να προκαλέσει κάλλιστα και την αντίθετη κοινωνική αντίδραση που μπορεί να στείλει ένα κομμάτι της κοινωνίας στο αντίθετο άκρο της μισαλλοδοξίας και της εχθρότητας προς τους ομοφυλοφίλους ή και στην ακροδεξιά.
Για τους λόγους αυτούς λοιπόν πιστεύουμε ότι τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων πρέπει να μείνουν στο σύμφωνο συμβίωσης το οποίο άλλωστε είχαμε στηρίξει το 2015 όταν το έφερε ο ΣΥΡΙΖΑ.
Τα τελευταία χρόνια έχουμε δείξει αξιοσημείωτη ανεκτικότητα επί του θέματος και καλά θα κάνουν οι «ηγέτες» των ΛΟΑΤΚΙ να μην την εκμεταλλεύονται και να ζητούν συνεχώς και άλλα και να λένε ότι τους καταπιέζουμε (γιατί αυτό κάνουν για όσους παρακολουθούν τα λεγόμενά τους).
Καλή η ελεύθερη κοινωνία και η ανεκτικότητα, αλλά πρέπει να βάζουμε ως κοινωνία και τις κόκκινες γραμμές μας, διαφορετικά εύκολα μπορούμε να κυλήσουμε προς τον εκφυλισμό, οπότε και δεν μπορούμε να ικανοποιούμε και τις πιο ακραίες απαιτήσεις των ΛΟΑΤΚΙ.